»Starši mislijo, da se ta lokacija posreduje samo na njihov telefon, pa to ne drži, to potuje prek strežnikov proizvajalca. Izkazalo se je, da so ti strežniki zelo slabo zaščiteni in da se vdori dejansko konstantno dogajajo.«
»Zadevo bom preiskal, in če je res tako, bo strogo prepovedana uporaba pametnih ur popolnoma jasna v vzgojnem načrtu. Ker vstop v razred ni dovoljen nikomur, razen učitelju in učencem.«
»Otrok ne more več razviti odnosa s sabo, svoje identitete, avtonomije, ker je tukaj ves čas starš, ki ga nadzira. To pomeni, da staršu z otrokom ni uspelo vzpostaviti odnosa zaupanja, in to je zelo nevarno. In ga tudi s pametno uro ne bo, ker odnos je stvar interakcije, pomeni videti se, čutiti se, biti čustveno na voljo.«
»Starši na napačen način mislijo, da bodo otroke kontrolirali, nadzirali. Zaradi tega so še bolj anksiozni, raztreseni, v skrbeh, in to se prenaša na otroke. Otroku je treba zaupati.«
»Poznam vedno več ljudi, ki so lastniki firm, poslovneži in ne uporabljajo več pametnih telefonov oziroma omejeno v službenem času. Sicer pa imajo telefon na tipke. Morda se še vedno ne zavedamo dovolj škodljivega vpliva digitalnih naprav na mlade.«
»Mi vsi vemo, da so mamila, cigarete in alkohol škodljivi za otroke, vemo pa tudi, ker obstajajo znanstvene raziskave, da je pretirana izpostavljenost ekranu in družbenim omrežjem ravno tako škodljiva za otroke.«
»Šola mora biti socialna ustanova, kjer se naučimo medsebojne komunikacije, sodelovanja, pogovarjanja, otroci pa so že tako preveč na telefonih, mladostniki v povprečju celo pet ur na dan.«
»Ne vidim potrebe, da se telefoni prepovedo. Resnična težava se skriva v preveč omejenih pooblastilih učiteljev in ravnatelja ter v izredni zbirokratiziranosti vzgojnega delovanja.«
»Prepovedano je vedno najslabše. Pri nas tako ne govorimo o prepovedi nošenja telefona, pač pa o prepovedi uporabe brez učiteljevega soglasja.«
»Sam mislim, da niso potrebni, da lahko dovolimo otrokom kratko detoksikacijo in jim nudimo lepše otroštvo, povezano z naravo in da se ponovno začnemo učiti o sobivanju na 4, 6 oči, ne pa prek zaslonov.«